UK / RU

Історія


Cellcosmet та Cellmen – це сплав найбагатшої сімейної спадщини та швейцарської майстерності, заснованої на унікальних для всього світу експертних знаннях. Марки Cellcosmet та Cellmen мають багату історію, наповнену науковими та людськими подвигами. Висока репутація Швейцарії у сфері технологій, якості та точності у поєднанні із захопленістю своєю справою засновників компанії, є основою міжнародного успіху наших марок у галузі засобів догляду для шкіри.

Джерела

Народження швейцарської клітинної косметики

Клітинна косметика з'явилася у Швейцарії у 80-х роках XX століття. Її створення та застосування стало новим напрямом клітинної терапії. До цього моменту клітинна терапія, засновником якої в 1931 році став швейцарський професор Пол Ніханс, використовувалася виключно в медичних цілях. Однак, щоб ця техніка ревіталізації була впроваджена в косметику, вченим знадобилося ще багато часу.

Еволюція

Біля джерел лабораторії стояла одна людина – Доктор Альфред Пфістер (1910-1990 рр.) – швейцарський медик, колишній учень професора Пола Ніханса.

Вчений, захоплений цитологією і, зокрема, її медичним застосуванням, присвятив більшу частину свого життя пошуку методики, яка дозволила б ученим уникнути численних недоліків, характерних для відомих на той час класичних методів клітинної ревіталізації. Останні передбачали використання ліофілізованих чи заморожених клітин, які втратили під час такої обробки свою ефективність.

Доктор Альфред Пфістер відкрив новий стабільний, надійний та ефективний метод. В 1955 році він розробив консервант, що дозволяє уповільнити процес руйнування клітин. Цей метод називається CellVital. Завдяки йому клітини ефективно зберігаються і можуть продовжувати “дихати”. При цьому вони зберігають свою життєву силу.

Метод був протестований Женевським дослідницьким центром “Battelle” (тести лауреата Нобелівської премії в галузі медицини професора Варбурга), який підтвердив його ефективність. Після того, як цей найважливіший етап був пройдений, з'явилася можливість брати проби та контролювати в них клітини. Доктор Пфістер використовував цей метод протягом багатьох років у своїй клініці. Потім (1977 – 1985 рр.) керівництво клінікою, яка розташована на берегах озера Леман у Швейцарії, перейшло до його сина Роланда К. Пфістера.

Від клітинної терапії до клітинної косметики

"А що Ви можете запропонувати для шкіри?" - це питання було задано Роланду К. Пфістеру пацієнткою, що проходила курс ревіталізації в його клініці. Глибоко проаналізувавши це питання, він переконався, що науку про клітину можна застосувати й в косметології. Адже головним принципом ревіталізації є «стимулювання та повернення життєвої сили органу, який втратив цю життєву силу, передчасно постарів або внаслідок стресу, за допомогою молодих клітин, що походять з аналогічного органу». Шкіра - живий орган, а отже, стосовно неї можна використовувати науку про клітину. Роланд К. Пфістер також глибоко цікавився біологією клітини, як і його батько. Він скористався відкриттями, зробленими на той час в галузі медицини та своїми знаннями та поширив їх на клітинну косметологію. У 1978 році на цій основі він створив естетичний клітинний засіб догляду за шкірою та запропонував використовувати його пацієнтам, які лежали у клініці. Успіх прийшов миттєво. Пацієнти з ентузіазмом дуже швидко зголосилися продовжити догляд за шкірою після виписки з клініки. Для того, щоб задовольнити цей запит, Роланд К. Пфістер мав створити косметичний засіб, до складу якого входили б клітини і який міг би бути використаний поза медичним закладом. Вирішення такого завдання стало першим кроком на шляху створення клітинної косметики.

Це також був період пошуку виробників, які могли б забезпечити випуск клітинної косметики. Виявилося, що склад засобів, який задумав Роланд К. Пфістер потребує таких технологій, які жоден виробник не міг запропонувати. Технічне завдання передбачало підтримку клітинного матеріалу в активному стані протягом кількох місяців. Виробники активно пропонували використовувати ліофілізовані клітини – метод, який вони вже використовували для інших брендів. Але такий варіант був неприйнятним. Для Роланда К. Пфістера, адже життєздатність клітин у засобах була обов'язковою умовою.

Проте йому не хотілося відмовлятися від свого проєкту. До того ж він був переконаний у можливості застосування клітинних методів у косметиці. Для реалізації свого проєкту Роланд К. Пфістер запросив найкращі наукові групи, які складались з медиків та біологів. Потім він придбав свою першу установку – гомогенізатор, розрахований на 20 кг. У парі з провізором він почав розробляти інгредієнти, які потім увійшли до складу ліній швейцарської клітинної косметики: Cellcosmet та Cellmen.

Лабораторія Cellap

Нове покоління швейцарської клітинної косметики

У 1982 році Роланд К. Пфістер створив Лабораторію Cellap. Єдиним напрямом діяльності цього підприємства стала розробка косметичних засобів, а у серпні 1984 р. було розроблено остаточну формулу косметики. Ці засоби спочатку застосовувалися лише на пацієнтах ревіталізаційної клініки, якою тоді керував Роланд К. Пфістер. Експериментальний етап завершився і нові косметичні продукти здобули миттєвий успіх. Таким чином, наступним логічним етапом стало виведення цих продуктів на міжнародний ринок. У 1985 році Роланд Пфістер прийняв рішення відмовитися від керівництва клінікою для того, щоб повністю присвятити себе виведенню на ринок нового покоління швейцарської клітинної косметики. Роланду та його дружині Едіт Пфістер, яка допомагала йому та всіляко підтримувала, знадобилося понад два роки на те, щоб сформулювати остаточну концепцію космецевтики лінії Cellcosmet для жінок та Cellmen для чоловіків. Адже все треба було створювати з нуля для того, щоб запустити міжнародний продаж цих ліній косметики:упаковування, документацію, інструкції із застосуванням, зміну систем стабілізації клітин задля їхньої адаптації до застосування в дерматокосметиці. Також їм довелося докласти ще багато зусиль для налагодження селективної дистрибуції брендів Cellcosmet та Cellmen у Швейцарії та за кордоном.

У 1986 році Лабораторія Cellap розмістилась в Мон-сюр-Лозанн. Тут були створені виробничо-пакувальна лабораторія та відділ досліджень і розробок, що використовував новітні технології. Було запрошено найкращі групи вчених-біологів та косметологів.

Технологія

1987 р: завершення розробки методу CellControl™

Велике досягнення у світі косметики – відкриття методу Cellcontrol™ – стало ключовою подією в історії клітинної косметики та початком "історії успіху" на міжнародному рівні.

Дійсно, метод CellControl™ дозволяє підтримувати клітинний матеріал в активному стані протягом кількох місяців завдяки рідкому стабілізатору, спеціально розробленому науковими групами Лабораторії Cellap. Так були отримані активні клітинні екстракти, перевага яких в тому, що вони зберігають свою біологічну цілісність та надзвичайну життєву силу. Ці клітини були введені до складу продуктів Cellcosmet та Cellmen. Ексклюзивні права на їхнє поширення у світі належать Лабораторії Cellap.

І до цього дня метод CellControlTM, застосовуваний Лабораторією Cellap у своїх клітинних продуктах, є найефективнішим і найбільш адаптованим щодо збереження біологічної активності клітинних екстрактів і для ревіталізації шкіри.

Запуск ліній Cellcosmet и Cellmen

Лабораторія Cellap, швейцарський розробник та виробник космецевтики, запустила у 1987 році дві революційні лінії ревіталізуючих клітинних засобів догляду для шкіри:

- Cellcosmet (для жінок)

- Cellmen (для чоловіків)

Запускаючи ці продукти, Лабораторія Cellap однозначно заявила про свою відмінність від інших брендів косметики, вперше в косметології запропонувавши лінії клітинних засобів догляду, що враховують:

- фізіологічний вік шкіри

- гормональні особливості чоловічої та жіночої шкіри

Потреби шкіри змінюються залежно від її фізіологічного віку. Ось чому засоби в лініях Cellcosmet та Cellmen мають різну концентрацію клітинних екстрактів.

Паралельно із лінійкою засобів для жінок розроблялася і лінійка засобів для чоловіків. Склад цих засобів точно відповідає специфічним потребам чоловічої шкіри. Ця косметична лінійка сьогодні є однією з найдієвіших на ринку чоловічої косметики.

Також необхідно відзначити, що бренди Cellcosmet та Cellmen включають специфічні засоби, призначені для професійного догляду у сертифікованих інститутах краси та спа-салонах.

Cellcosmet і Cellmen косметичні лінії на 100% швейцарського виробництва. З моменту створення своїх брендів Лабораторія Cellap відкрито заявляє про їхнє швейцарське походження та виробництво. Товари під маркою Cellcosmet упаковані у червоно-біле, а під маркою Cellmen – у сіро-біле пакування зі швейцарським хрестом, який також є у логотипі компанії. Ці товари надають міжнародним покупцям однозначну інформацію про швейцарські цінності та майстерність, на яких вони засновані.

Продукція ліній Cellcosmet та Cellmen повністю розробляється, виробляється та упаковується у Швейцарії. Невипадково Лабораторія Cellap пишається тим, що її товари позначені знаком «100% швейцарське виробництво». До того ж лінії Cellcosmet та Cellmen належать до еліти швейцарської косметики Swisscos, що гарантує чудову якість усіх засобів.

Розвиток

По щаблях успіху

Міжнародні ринки незабаром зацікавилися новими брендами. З січня 1988 року телефон Лабораторії став розриватися від запитів на ексклюзивне постачання до Європи, Японії та США. З цього моменту розпочався розвиток Лабораторії Cellap. Він характеризувався не тільки розширенням ринків збуту, а й зміною структури самих лабораторій, команди співробітників, асортименту продукції, а також зміцненням стабільності всього підприємства.

1988 р.: у Лабораторії Cellap почав працювати Олександр Шаппюї, пасинок Роланда К. Пфістера.

Знаючи про багату сімейну спадщину, Олександр Шаппюї, чинний генеральний директор Лабораторії Cellap, почав працювати в компанії, додавши своє щире захоплення справою і ту пристрасть до інновацій, яку він успадкував від своїх попередників. Олександр Шаппюї зосередив свої зусилля на розвитку та покращенні позиціювання марок Cellcosmet та Cellmen на швейцарському та міжнародному ринках.

1993 р.: лінія клітинних засобів доповнюється препаратами на рослинній основі.

Для задоволення зростального попиту на засоби Лабораторія Cellap ввела до своїх продуктів рослинні компоненти: квіткові екстракти, рослинні та ефірні олії, компоненти морського походження, фітобіокомплекси, які зарекомендували себе як найбільш ефективні. Лабораторія Cellap також розробила унікальні поліактивні засоби, поєднуючи в одному препараті активні клітинні екстракти та фітобіокомплекси. Таким чином у формулах, розроблених Лабораторією Cellap, досягається синергія різних типів активних інгредієнтів (клітинних та рослинних). До цього дня Лабораторія Cellap залишається однією з небагатьох лабораторій світу, які вміють однаково добре працювати з технологіями цитобіокомплексів (клітинних інгредієнтів) та фітобіокомплексів (рослинних інгредієнтів).

1994 р.: відкриття американської філії Лабораторії Cellap - Swisscosmet Corporation.

Компанія Swisscosmet Corporation, що розташовувалась в Нью-Йорку, переїхала у 2009 році до Флориди в будівлю, яка була побудована за індивідуальним планом, що передбачав розміщення офісу і складу.

1997 р.: активні клітинні екстракти отримані за допомогою біотехнології. Нове досягнення у світі клітинної косметики.

Зарекомендувавши себе як лідер у галузі інновацій у дермокосметиці, Лабораторія Cellap зробила у 1997 році нове відкриття – отримала за допомогою біотехнології активні клітинні екстракти. Цей по-справжньому революційний метод дозволяє отримувати культури численних клітин з однієї клітини. З появою цього методу відпала необхідність прямого взяття клітин для кожного наступного їх нанесення на шкіру. Тепер косметичні засоби можна було пропонувати у великих кількостях, як і раніше, гарантуючи їх максимальну ефективність та безпеку.

Це відкриття - найновіше і найтехнічніше складне досягнення в сучасній косметології. Лабораторія Cellap пишається тим, що створила нове покоління швейцарської цито- та фітокосмецевтики.

1998 р.: Лабораторія Cellap зміцнює свої позиції, створюючи холдинг.

Головний офіс холдингу Лабораторії Cellap розмістився у Швейцарії у Мон-сюр-Лозанн, там, де вже були лабораторії фірми.

2005 р.: Лабораторія Cellap проходить сертифікацію ISO 9001:2000, а потім ISO 9001:2008.

2009 р.: виведення на ринок 7 нових засобів для чоловіків.

Випуск високотехнологічних засобів в лінійці косметики для чоловіків, став цілеспрямованою відповіддю на запити сучасного чоловіка, який піклується про свій імідж. Cellmen і до цього дня є унікальною лінією цито- та фітокосомецевтики, яка враховує гормональні потреби чоловічої шкіри.

2010 р.: Лабораторія Cellap викуповує свій виробничий центр у Швейцарії в Мон-сюр-Лозан

Ультрасучасний та оснащений найскладнішою технікою виробничий центр Лабораторії Cellap займає площу понад 3000 кв.м. Поява такого центру – це логічне продовження історії розвитку Лабораторії Cellap. Він створений з метою збільшення виробництва та постачання продукції як усередині країни, так і за її межами.

2011 р.: виведення на ринок ексклюзивної лінії CellEctive та клітинної сироватки "CellLift".

Лінія CellEctive створена на основі високоефективних і висококонцентрованих інгредієнтів завдяки найскладнішим науковим дослідженням. Ця виняткова лінія побачила світ у 2011 році, коли на ринок було виведено її перший препарат – сироватка-ліфтинг CellLift Serum – ультрапідтягуюча антивікова сироватка, що забезпечує миттєвий видимий результат. Вона одразу зазнала величезний успіх на всіх ринках, охоплених Лабораторією Cellap.

Наші часи…

... відкриваючи ринки з величезним потенціалом, удосконалюючи комерційні зв'язки, розробляючи нові концепції та створюючи нові продукти, Лабораторія Cellap продовжує "писати історію" клітинної косметики.

Бренди Cellcosmet та Cellmen дозволили створити нове бачення космецевтики, ексклюзивне та одночасно глибинне, технологічне та на 100% зроблене у Швейцарії.

Дотримуючись цієї стратегії, ми продовжуємо шукати нові можливості забезпечення якості та ефективності роботи над нашими швейцарськими клітинними та рослинними брендами Cellcosmet та Cellmen.

Ціна:
Кількість:
Всього:
В корзині: